QURAN dan TerJemahan ~ PerHatikan Pesanan Allah dlm KiTabNya ini

AL QURAN

Listen to Quran
~*~*~*Al-Quran OnLine

20 August, 2009

Selawat Fatih - Kaifiat

10.3.10


Selawat Fatih - Kaifiat


Dek kerana sudah ado yg timbulkan bab Selawat Fatih....ado baiknya DEN tulis sikit bab selawat kejayaan ini...Apo yg DEN belajar dari Sifu DEN ..selawat ini mainly for recover balik semua hajat2 kita yang kita doakan dahalu...yang masih belum berjaya...

Kaedah mengamalnya ialah...Mesti pernah berdoa sebelum ni...Nama pun nak recycle ...

Sebelum beramal...kalau muleh ingat...flashback apa2 niat kita dan doa kita yg baik2 yang belum nampak keberhasilannya seperti dari solat hajat..Yasin dll...

Maka sesudah itu pasangkan niat..supaya doa2 lepas itu menjadi seperti yang kita hajati. Hendaklah di bacakan 100x pada sesuatu masa.

Kekerapan ulangan itu biasanya di buat orang selama 7 hari berturut...dengan 100x bacaan dalam 1 set...Tidak boleh putus seprti 50x pastu relax jap tgk Machester United tendang bola ke hapa...then sambung balik 50x..kang kena penyepak kang...

Maka dengan ini DEN kasilah DEGREE kepada sesiapa yg berminat mengamalkannya sebagai salah satu usaha..

Sebagai amalan harian...biasanya diamalkan sekali selepas solat..

60 komen:


terangwulan said...
saya terima ijazah ini zahir dan batin dengan ikhlas. alhamdulillah, terima kasih Tok.

terangwulan said...
Untuk memudahkan saudara-saudariku, link bawah ni matan selawat fatih https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhqBPzpPMoMV2cnmOr8VKYNsNCB1hhq8w6Dk3d4lp19rcNXzM-8EmJxy6yvGP0nFC_S3k7KcPhSUQ3T8eItbiEThqwWKPw89_P4kxzFYqZ9_dkW557oqauem6rF7mOKK_oqzzRrUfzzCD3M/s1600-h/Untitled.jpg Bacaannya bermaksud:- "Ya Allah! Rahmatilah ke atas penghulu kami Muhammad SAW yang membuka apa yang tertutup dan penyudah bagi kami yang telah lalu dan menolong kebenaran dengan kebenaran dan yang menunjukkan jalan Engkau yang lurus dan di atas ahlinya dan sahabatnya yang mempunyai nilai dan kedudukan yang tinggi lagi agung".

Pyan said...
mohon diijazahkan kepada saya juga TGTB..

Epal said...
Sy terima ijazahnya Tok tq..

KOPSAS said...
teman berminat tok bagaimana

Wan Asrul said...
AlhamduLILLAH Wa SyukruLILLAH.

penamayaku said...
saya mohon di ijazahkan juga kepada saya ayat ini. terima kasih tok

DARUL SAKA said...
Selawat ini Takda dalam list Wahabi...so jangan pi tanya DEPA....kang tak pasal2 masuk neraka..

Wan Asrul said...
Kalau hendak ikut list puak2 tu, silap2 lepas solat, bangun, keluar masjid, minum kopi, tgk wrestling...Ish..ish..ish..NauzubILLAH.

tukang zasss said...
Alhamdullillah Allahuakbar...

MalaekA AnnA said...
Trima kasih Tok...saya trima ijazah ini Alhamdulillah

F.L said...
salam TGTB. saya terima DEGREE selawat fatih sebagai salah satu usaha..untuk semua hajat2 saya yang saya doakan dahalu...yang masih belum berjaya... amin. ya rabb engkau maha mendengar lagi maha mengasihani.. alhamdulillah...

Irsyad said...
Alhamdulillah...syukur kehadrat Allah. Saya terima ijazah selawat Fatih ini, mudah-mudahan memberi manfaat yg besar bg diri kerdil ini didunia mahupun diakhirat kehendakNya. Amin... Ya Rabbal a'lamin..

Raja Melewar said...
Saya terima ijazahnya, Terima Kasih Tok

liley said...
den tak sampai laie nie ...

Ismail said...
Saya terima degree ni dgn ikhlas. TQVM bang belagak. Alhamdulillah.

Arif said...
Isk Isk.. akhirnya dapat jugak scroll degree dari Tok

Any said...
Mohon diijazahkan kepada saya juga TQVM Tok Belagak

rosdi said...
Assalam, ambo terima ijazah selawat fatih ini dr sifuDEN...lillahitaala..amin.

penamayaku said...
ayat nye yg terangwulan bagi tu ke tuk?

terangwulan said...
apa susahnya panamayaku, ko google jer selawat fatih.

AbiDamia said...
Salam Kasih, Aku terima nikahnya....saya terima ijazahnya wal dunia wal akhirah inkuntum ta'lamun...Aamin Ya Rabb

penamayaku said...
ok, thanks terangwulan. mean no harm tau. just to confirm

liley said...
tadi google, jumpa byk version liley amik tepek kat blog liley senang nak rujuk nanti disini Selawat fatih

penamayaku said...
thanks liliey

fairul said...
Saya nak terima ijazah Selawat Fatih ni tok .... terima kasih banyak2 tok.

Nubuwuah said...
salam tok.. saya terima ijazahnya selawat Fatih zahir dan batin... lama dah saya tunggu.. Alhamdulillah... terima kasih

hamba yang sejahtera said...
SALAM... Jutaan terima kasih Tok mohon ijazah dan mengamalkan Selawat Fatih ni

putih said...
salam tok, terima kasih banyak2...

setven65 said...
Syukur Alhamdulillah...saya trima ijazah selawat fatih dari Tok. Tqvm.

gNoLa said...
saya terima ijazah selawat fatih nie dari tok, terima kasih.

apai LABU said...
alhamdulilah...sy terima ijazah ini dari tok kerna allah...amin..

semian said...
uik...aku dapat dr hg dulu dlm bilangan xxx sekali harung ... depa hg bagi 100x jer ....

art said...
bang semian super raider ma....

bayu said...
salam Tok, Alhamdulillah...saya terima ijazah ini kerana Allah tqvm Tok

Sharif Abdullah said...
Salam Tok, Alhamdulilah tqvm, saya terima ijazah SelawatFatih...barakaAllahu fiih.

faizal said...
Alhamdulillah,Wa Ashkur Ilallah, Qabiltu Minka..

faizal said...
Depa puak Wahabi memamg camtu,semua Bid'ah,syirik..yang depa lepas solat terus cabut lagi bid'ah:)

Abu Aiman said...
Salam Tok, Saya terima ijazah selawat fatih ni. TQ

polkovnik said...
saya terima akan ijazahnya selawat fatih ini daripada Tok Belagak... alhamdulillah

dewahijau said...
Sy terima ijazahnye tok. tq.

aku adalah bintang pening said...
saya terima ijazahnya, terima kasih dan peluk cium

Ulul Albab said...
Salam Tok, Saya terima ijazahnya tok.

DARUL SAKA said...
Amat baik diamal sebelum solat hajat...

sofian said...
Terima kasih Tok Belagak

Mencupu said...
Jazakallahu Khairan Katsira, saya terima ijazah Selawat Fateh daripada Tuan.. (Tok Belagak)

Tuk-Bai said...
saya terima ijazah selawat fateh daripda tok....

Hosna said...
Alhamdulillah, ramai yang meminati amalan kerohanian selawat fateh ni. Maafkan saya kerana menyibuk di dalam ruangan ini. Tuan2 dan puan2 boleh membeli kitab DALAILUL KHAIRAT yang dikarang oleh Al Jazuli. Masya'Allah begitu banyak amalan selawat di dalamnya. Seperti yang dikatakan oleh Tok Belagak jangan merujuk kepada puak wahabi. Depa kata amalan seperti ini bidaah.

Hosna said...
Apapun biarlah berguru dengan guru yang mempunyai untaian sanad salasilah sehingga ke Rasulallah SAW.

cikguizza said...
saya terima ijazahnya tok belagak..alhamdulillah cikguizza

andddiikk said...
saya terima ijazah dari tok

Assukut said...
Den terima ijazahnya tok.. qobiltu..

hamba yang sejahtera said...
baru malam pertama amalkan Selawat Fatih dah jumpa benda pelik esok harinya Tengah hari sebelum waktu Zohor terjumpa batu yg comel bercorak berbentuk telur waktu angkat kain baju...ingatkan telur pindang masa mula2 ternampak harap2 batu ni takder lah khadam yg menyusahkan

hilmi said...
tokkk...saya pn minta nk diterima gak ijazahnya dari tok

aduka30 said...
tok saya terima ijazah ini untuk menjadi khalifah di muka bumi. terima kasih

wanofthefew said...
tok saya ambik ya tok....

smilewar said...
sy pun nak terima ijazah tuan ni

man said...
sy pun nk ijazah nya tok...

BrO said...
trime la saya ijazah tahap degree tok ini... utk diamalkan...

ShahD'sara said...
alhamdulillah..mohon keizinan mengamalkannya...



Lading Emas

No comments:

~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~