QURAN dan TerJemahan ~ PerHatikan Pesanan Allah dlm KiTabNya ini

AL QURAN

Listen to Quran
~*~*~*Al-Quran OnLine

02 June, 2010

Buah Tunjuk Langit ~ Herba Kita

Buah TUNJUK LANGIT telah mendapat perhatian di mata dunia sejak kebelakangan ini setelah banyak kajian bioteknologi yang dijalankan menemui pelbagai kebaikan yang boleh diperolehi daripada buah tersebut.


Pakar-pakar saintis bioteknologi berpendapat bahawa biji dari buah Mahogany mengandungi banyak khasiat semulajadi yang boleh dijadikan penawar bagi membantu dan meningkatkan sistem pengedaran darah di dalam tubuh manusia.





Buah TUNJUK LANGIT mempunyai keistimewaan yang sukar diperolehi dari mana-mana tumbuhan herba di seluruh dunia. Ia mengandungi kandungan tertinggi tiga komposit aktif utama iaitu Flavonoids, Saponins dan Bitter Alkaloid. Di samping itu, ia juga mengandungi pelbagai nutrisi semulajadi yang dapat mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga keseluruhan badan manusia seperti protein, mineral, pelbagai vitamin, karbohidrat dan sebagainya.

Swietenia macrophylla, Mahogani Daun Besar atau Mahogani Honduras adalah tumbuhan liar yang berasal dari jenis pokok Meliaceae (keluarga pokok Mahogani atau Mahoni). Pokok ini tumbuh di kawasan hutan hujan tropika yang bersuhu kering dan lembap terutamanya di Amerika Selatan, India Barat, Kepulauan Indonesia, Fiji, Honduras, Kepulauan Solomon dan juga Malaysia. Ia digelar Raja Swietenia atau Raja Mahogani oleh kerana mutu kayunya yang tinggi di pasaran dunia sejak beratus tahun yang lalu.

Buah tunjuk langit ini di kunyah begitu saja oleh orang2 kampung untuk mengubati penyakit2 kencing manis, darah tinggi dan jangkitan2 virus atau bakteria seperti selsema, batuk, jerawat, resdung dan demam. Rasanya yang teramat pahit dan sifat alkalinya dapat membuatkan sistem perdarahan badan kita lebih kuat untuk melawan dan membunuh bakteria/virus yang cuba menyerang Ianya juga amat berkesan untuk memberi tenaga seperti mghilangkan mengantuk bila badan keletihan.



SECRETS OF MAHOGANY

Swietenia macrophyllae, Mahogany Big-leafed or Mahogany Honduras is a wild plant which is from the Meliaceae (Mahogany family tree). These Mahogany trees grow naturally in wet and dry tropical rain forest, particularly in South America, West India, the islands of Indonesia and Solomon, Fiji, Honduras and also Malaysia. It is known as the King of Swietenia or King of Mahogany because of the high value of the mahogany wood which is one of the finest grade commercial wood species in the world since centuries ago.

The Mahogany fruit has gained people awareness of its healthful properties. It has actually been consumed for centuries as a herbal remedy. Many scientists have recently found a biological breakthrough when scientific analysis confirmed the medical benefits of this fruit that contains high quantity of natural herbal nutrients helps the entire human blood circulation system.

The Mahogany seed has special properties which cannot be found in any other herbal plants around the world. It contains the highest three main superior active ingredients which are Flavonoids, Saponins and Bitter Alkaloid. In addition, the seeds also contain natural nutrition which helps to increase energy and blood flow throughout human body system such as proteins, minerals, vitamin enzymes, carbohydrates and many others.

3 POWERFUL ACTIVE INGREDIENTS

FLAVONOIDS is well known among scientists around the world to have the capacity to promote health and human well being beyond that of other nutritional supplements. This enzyme is found in many types of plants and fruits including famous herb plants known as Ginkgo biloba and Eurycoma longifolia (Tongkat Ali). However, Flavonoids found in the Mahogany seed contains very high quantity of natural compounds that promotes blood circulation through human body system as well as, being an anti-oxidant agent helping human body to utilize nutrients.
SAPONINS are natural enzymes that act as soap and lubricant that helps to promote blood circulation throughout the human body. The high content of Saponins in the Mahogany seed helps reducing fat and bad cholesterol in the blood vessels, resulting efficiency in the entire blood flow of a human body. This will enable the human heart to function better, increase the body immune system and reduce ones blood sugar level. One other example of a famous herb that contains only Saponins is Ginseng Panax.

BITTER ALKALOIDS are found in high quantities in the Mahogany seed. This is what makes it very bitter which in turns makes the human blood bitter. Bitter alkaloid allows the human body system to easily eliminate waste chemicals through normal channels. It encourages the growth of white blood cell to reach maturity and strengthen the body immunity thus discourages any growth of viruses, bacteria and other bad organisms that try to enter into the human body system.

Functions of Flavonoids
Reduce blood sugar (glucose) level
Neutralizes blood sugar level
Promotes blood circulation
Free radical scavenger
Widens and strengthens blood vessels
Reduces bad cholesterol level
Functions of Saponins
Enhances the immune system
Helps to stimulate the production of insulin
Increased production of blood cells
Eliminate muscle cramps in the respiration system
Increased male sperm count
Revitalize blood circulation
Detoxification
Increased resistance to alcohol and poisoning
Calming effect on mind and body
Eliminates stress
Slows the aging process
Remedy to insomnia
Strengthens the liver


RAHSIA MAHOGANY
Swietenia macrophylla, Mahogani Daun Besar atau Mahogani Honduras adalah tumbuhan liar yang berasal dari jenis pokok Meliaceae (keluarga pokok Mahogani atau Mahoni). Pokok ini tumbuh di kawasan hutan hujan tropika yang bersuhu kering dan lembap terutamanya di Amerika Selatan, India Barat, Kepulauan Indonesia, Fiji, Honduras, Kepulauan Solomon dan juga Malaysia. Ia digelar Raja Swietenia atau Raja Mahogani oleh kerana mutu kayunya yang tinggi di pasaran dunia sejak beratus tahun yang lalu.

Buah Mahogany mempunyai keistimewaan yang sukar diperolehi dari mana-mana tumbuhan herba di seluruh dunia. Ia mengandungi kandungan tertinggi tiga komposit aktif utama iaitu Flavonoids, Saponins dan Bitter Alkaloid. Di samping itu, ia juga mengandungi pelbagai nutrisi semulajadi yang dapat mengekalkan tahap kesihatan tubuh badan dan meningkatkan tenaga keseluruhan badan manusia seperti protein, mineral, pelbagai vitamin, karbohidrat dan sebagainya.

Buah Mahogany telah mendapat perhatian di mata dunia sejak kebelakangan ini setelah banyak kajian bioteknologi yang dijalankan menemui pelbagai kebaikan yang boleh diperolehi daripada buah tersebut. Pakar-pakar saintis bioteknologi berpendapat bahawa biji dari buah Mahogany mengandungi banyak khasiat semulajadi yang boleh dijadikan penawar bagi membantu dan meningkatkan sistem pengedaran darah di dalam tubuh manusia.


3 BAHAN AKTIF PENTING

FLAVONOIDS semakin terkenal di kalangan para saintis dunia dengan keupayaannya meninggikan dan meningkatkan taraf kesihatan manusia. Ia terdapat di dalam pelbagai jenis tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan termasuk tumbuhan herba yang dikenali ramai iaitu Ginkgo biloba dan Eurycoma longifolia (Tongkat Ali). Bahan Flavonoids yang tinggi di dalam buah Mahogany mengandungi bahan enzim semulajadi yang dapat merangsang pembukaan pembuluh darah bagi melancarkan perjalanan darah ke seluruh badan serta membekalkan nutrisi dan oksigen lalu bertindak sebagai enzim anti- pengoksidaan.
SAPONINS adalah enzim semulajadi seperti sabun atau pelincir yang membantu melicinkan perjalanan darah keseluruh tubuh badan. Saponins di dalam buah Mahogany dapat mengurangkan lemak dan kolesterol pada dinding saluran darah bagi melancarkan perjalanan darah. Keadaan ini akan membantu menguatkan fungsi jantung di mana peningkatan sistem imuniti dan pengurangan tahap pembekuan gula dalam darah akan berlaku. Kandungan bahan Saponins yang tinggi ini juga boleh didapati di dalam makanan herba yang disanjungi dunia iaitu herba Ginseng Panax.

BITTER ALKALOIDS di dalam buah Mahogany adalah unsur organic yang mempunyai sifat perubatan semulajadi. Buah mahogany adalah amat pahit jika dimakan begitu sahaja. Rasanya pahit adalah disebabkan oleh kandungan bitter alkaloids yang tinggi di mana ia membuatkan darah di dalam badan berasa pahit dan membantutkan pertumbuhan pelbagai jenis virus dan bakteria yang menjadi penyebab utama kepada pelbagai jenis penyakit. Ini akan membantu pembinaan secara matang sel-sel darah putih di dalam tubuh manusia untuk memperkukuhkan sistem imunisasi tubuh badan bagi menghalang dari serangan organisma-organisma yang tidak baik.


Fungsi-Fungsi Utama Flavonoids
Mengurangkan tahap gula dalam darah
Menyeimbangi kandungan gula dalam darah
Memperbaiki kelancaran peredaran darah
Menyingkirkan redikal bebas dalam tubuh badan
Memperbesarkan dan menguatkan keanjalan saluran darah
Mengurangkan kandungan kolestrol yang tidak baik di dalam darah


Fungsi-Fungsi Utama Saponins
Mempertingkatkan daya tubuh badan (daya imuniti)
Merangsangkan perembesan insulin dari pankrias
Mempertingkatkan fungsi pembinaan darah
Menangani kekejangan otot di dalam saluran pernafasan
Melancarkan sistem saluran pernafasan
Mempertingkatkan daya penghasilan sperma kaum lelaki
Memperbaiki sistem peredaran darah
Menyah toksid dalam badan (detoksifikasi)
Mengelakkan kemabukan dan keracunan
Mententeramkan fikiran dan otak
Menghilangkan kelesuan minda
Melambatkan proses penuaan
Memperbaiki insomnia
Menguatkan hati

NUTRITIONAL FACTS OF MAHOGANY SEED
(FAKTA NUTRISI BIJI MAHOGANY)

PROTEIN

VITAMIN B1

IRON

VITAMIN D

FOLIC ACID

CARBOHYDRATE

VITAMIN A

DIETARY FIBER

POTASSIUM

VITAMIN E

CALSIUM

VITAMIN B6

MAGNESIUM

SODIUM

VITAMIN B3

~*~*~*~*~*~*~*

PENGAKUAN PENGGUNA-PENGGUNA SUPER MAHOGANY


Berikut adalah sebahagian daripada testimoni-testimoni yang diambil dari pelanggan-pelanggan yang memberi izin kepada kami untuk dipaparkan di laman web ini:

Testimoni #1

Saya adalah ibu kepada 4 orang anak yang berkerja di salah sebuah syarikat swasta. Saya menghadapi masalah resdung dan kolesterol tinggi sejak 10 tahun yang lalu. Pelbagai perubatan telah saya cuba tetapi keadaan saya masih sama sehinggalah saya di perkenalkan buah mahogany oleh kawan saya. Pada mulanya saya cuba memakan begitu sahaja tetapi tidak dapat menahan kepahitan yang amat sangat lalu menghubungi TLM untuk memcuba kapsul super mahogany. Pada minggu pertama memakan kapsul mahogany, saya mula bersin tidak henti-henti sehingga mengeluarkan lender-lendir akibat dari penyakit resdung saya. Selepas 3 minggu, saya tiada lagi bersin dan pernafasan saya menjadi bertambah baik. Mengikut suami saya, saya tidak lagi berdengkur seperti selalu. Selepas sebulan mengamalkannya, doktor mendapati tahap kolesterol saya menjadi pulih kepada normal. Saya amat kagum dengan buah ciptaan tuhan ini kerana saya berasa sihat, lebih bertenaga dan bernafas secara normal. Sekarang saya mengambil kapsul mahogany ini dua hingga tiga kali seminggu untuk mendapatkan tenaga yang lebih. Terima kasih TLM kerana memberi keyakinan kepada saya.

~Salasiah Ahmad, 39, Kota Bharu~



Testimoni #2

Saya mengenali buah mahogany ini 2 tahun yang lepas bila ibu saya mula paksa saya memakannya kerana doktor mensahkan saya mengidap darah tinggi. Pada mulanya saya memakan kapsul ini tetapi kerana ketakutan, saya juga memakan ubat darah tinggi yang doktor beri. Selepas lebih kurang 6 minggu, saya membuat pemeriksaan dan doktor dapati keadaan tekanan darah saya normal lalu menyuruh saya memberhentikan ubat hospital. Saya amat terkejut tetapi gembira kerana tidak perlu lagi mengambil pil darah tinggi. Saya amat berterima kasih kepada ibu saya kerana memaksa saya sebelum ini. Sekarang saya tidak pernah lagi sakit kepala atau berasa tegang di leher dan saya amalkan kapsul mahogany ini.

~Abdul Wahid, 45, Klang~



Testimoni #3

Amalkanlah kapsul super mahogany kerana saya telah disahkan doktor tidak lagi sakit-sakit sendi, kebas-kebas dan lenguh-lenguh di seluruh badan saya. Saya amat terharu dengan keajaiban buah mahogany yang dapat membuat saya cergas seperti orang muda.

~Hj. Muhammad, 62, Kuala Trengganu~



Testimoni #4

Selepas sebulan memakan kapsul super mahogany, kandungan kolesterol yang tinggi turun kepada paras normal dan sakit-sakit kepala yang dialami saya telah hilang sehingga hari ini. Nasihat saya, jangan makan ubat-ubat farmasi, makanlah buah atau herba yang semulajadi untuk kesihatan yang berpanjangan.

~Joseph Wong, 36, Bandar Utama~



Testimoni #5

Saya mengetahui buah mahogany dari adik ipar saya yang mengalami migrane. Pada mulanya saya agak ragu-ragu dengan khasiat buah mahogany ini sehingga saya sendiri mencuba kapsul mahogany ini. Pada hari kedua memakannya saya demam tetapi demam saya hilang pada hari keempat. Pada mulanya saya rasa takut juga kenapa tindak balasnya begitu mendadak. Tapi saya teruskan memakan juga dengan berpegang pada prinsip yang tumbuhan atau buah yang pahit seperti peria dan hempedu bumi mesti ada unsur-unsur yang dapat mengubati penyakit yang menyerang sistem badan. Sekarang saya anggap mahogany ini seperti ulam kerana saya boleh tahan rasa pahitnya. Dengan adanya kapsul super mahogany saya dapat berikan kepada semua ahli keluarga saya untuk mereka amalkan.

~Puan Michelle, 35, Petaling Jaya~



Testimoni #6

Saya mengalami penyakit diabetes type 2 sejak 5 tahun yang lalu. Saya diperkenalkan kepada pengasas super mahogany pada tahun lepas dan mencuba produk ini. Pada dua bulan pertama, keadaan tahap gula saya berubah-ubah, naik dan turun. Pada bulan ketiga, bacaan tahap gula saya menjadi stabil normal (5.0) sehingga hari ini. Sekarang saya boleh memakan apa sahaja dengan syarat mengamalkan mahogany ini. Kepada sesiapa yang berpenyakit kencing manis, amalkanlah kapsul mahogany ini kerana ia telah membantu saya menjadi gembira dan tidak perlu risau tentang pantang larang makanan.

~Mr. Ravindran, 43, Johor Baharu~





Testimoni #7

Saya adalah pelajar universiti dan mempunyai masaalah selalu mengantuk bila berada di dalam kuliah lebih-lebih lagi apabila selepas mengambil makanan yang banyak. Saya rasa saya mempunyai masalah penghadaman yang lambat kerana saya selalu rasa kembung dan senak bila makan makanan-makanan yang agak berat seperti daging, ayam dan makanan berlemak. Pada mulanya saya diperkenalkan dengan kapsul mahogany ini bila saya mempunyai masaalah sakit kepala. Bila saya ambil 2 biji kapsul ini dan saya tidur sekejap. Alhamdulillah sakit kepala pun hilang. Pada suatu hari semasa waktu kuliah saya merasa mengantuk sangat lalu saya cuba mengambil 2 kapsul mahogany ini dan Alhamdullillah rasanya yang sangat pahit memberi kesan yang drastik menghilangkan rasa mengantuk yang dialami. Saya juga mengalami perbezaan dengan sistem penghadaman dimana saya tidak merasai lagi senak atau angin selepas makan bila saya memakan kapsul mahogany ini selepas makan makanan yang berat.

~Siti Normalia, 23, Bangi~



Testimoni #8

Selama hampir 10 tahun saya mempunyai masaalah tekanan darah rendah. Badan saya selalu lemah-lemah dan saya selalu mengalami keaadaan kepala berdengung dan berpusing. Terlalu banyak cuti sakit yang saya terpaksa ambil. Banyak kali bila berjumpa dengan doktor, mereka mengatakan tekanan darah saya rendah. Bila saya mencuba mengambil kapsul mahogany ini sebagai makanan tambahan. Alhamdullillah saya sudah tidak merasa symptom-simptom tersebut lagi. Badan saya juga selalu bertenaga dan saya tidak lagi ambil cuti sakit seperti sebelum ini. Terima kasih kapsul mahogany.

~Puan Siti, 36, Sungai Buloh~



Testimoni #9

Sejak melahirkan anak ketiga saya mesti mengambil cuti pada hari haid yang banyak. Ini adalah kerana perut saya mesti sakit macam nak beranak dan kepala saya rasa sangat sakit. Lepas mula mengamalkan kapsul mahogany ini hampir sebulan saya sudah tidak sakit lagi sewaktu datang haid dan dapat bekerja seperti biasa di waktu haid yang banyak. Wanita yang mengalami masalah haid patut mengamalkan kapsul super mahogany ini. Keadaan haid saya sekarang amat baik dan tiada lagi sakit perut atau segugut.

~Faridah Ismail, 34, Ayer Keruh~



Testimoni #10

Saya menghadapi gastrik (selalu sakit perut) sejak setahun yang lalu. Saya sekarang amalkan kapsul mahogany dan amat berpuas hati dengan keberkesanannya. Ia juga beri kekuatan yang extra apabila bersama pasangan (faham-faham la).

~Mr. Daniel, 28, Ipoh~



Testimoni #11

Buah mahogany memang banyak kelebihannya. Makcik amalkan sejak kecil lagi dan makcik tak pernah ada penyakit-penyakit. Kepada anak-anak, makcik nasihatkan amalkan buah ini, InsyaAllah badan sihat.

~Puan Khamsiah (Makcik Siah), 70, Kota Tinggi~



Testimoni #12

Kalau cirit-birit akibat keracunan makanan, mahogany nombor 1 ubatnya. Ambillah yang semulajadi kerana yang dah di proses tu dah tak ada khasiat sebenarnya. Saya sekeluarga mengambil kapsul super mahogany ini setahun yang lalu. Seluruh keluarga saya sihat, tidak perlu pergi klinik lagi.

~Angeline Chong, 39, Puchong~



Testimoni #13

Tahap gula dalam darah saya telah turun dari 14.3 kepada 6.5 setelah mengamalkan kapsul super mahogany ini selama 3 bulan. Terima kasih pengusaha TLM kerana memberi saya harapan untuk hidup gembira.

~Mrs. Chandran, 42, Kuching~



Testimoni #14

Saya mengalami sakit gout dah lama. Apabila datang sakitnya, tuhan sahaja yang tahu bisanya. Bermacam-macam ubat dan herba saya telah cuba dan ribuan duit telah saya habis tetapi keadaan saya masih tidah berubah. Pada satu hari, saya terlalu sakit sehingga tidak dapat berjalan selama 3 hari lalu kawan saya datang memberi saya makan kapsul super mahogany. Selepas 2 hari sakit saya mulai hilang tetapi saya berjalan dengan bertongkat. Selepas seminggu, saya kembali normal dan boleh berlari. Sehingga hari ini, saya mengamalkan kapsul super mahogany yang ajaib ini.

~Cik Amalina, 30, Putrajaya~



Testimoni #15

Saya telah menggunakan mahogany untuk merawat pesakit-pesakit di klinik saya memandangkan ramai yang meminta rawatan yang tidak menggunakan ubat-ubatan biasa. Saya sendiri mengidap penyakit darah tinggi selama 5 tahun. Sekarang saya tidak lagi bergantung kepada ubat-ubat moden tetapi mengamalkan mahogany ini. Bergantung kepada tubuh badan manusia yang berlainan, ia mengambil masa yang lebih untuk pulih ke tahap normal berbanding dengan ubat yang diberi di klinik atau hospital. Setakat ini, tiada kesan sampingan yang saya temui, kita berikhtiar tuhan menentukan segalanya.

~Dr. Ahmad, 46, Cheras~

~*~*~*~*~*~*~*

TESTIMONIALS OF OUR CLIENTS

Below is a list of our clients who authorized us to publish their true testimonials to share their
great experiences on our website, we want to thank to all of them for their sincere efforts.

Testimony #1
I am a mother of 4 children, working at a private company. I have had sinus and high level of
cholesterol for the past 10 years. I have tried many medications but my condition did not improve
until a friend of mine introduced this miracle Super Mahogany Capsule. At first, I tried to take it
raw but failed to even swallow them due to the bitterness taste. I then contacted TLM to try their
Super Mahogany Capsule. In the first week of my experience taking these capsules, I have had
very heavy sneezing, almost everyday with lots of liquid purged through my nose. After about 3
weeks of continuous taking the capsule, my sneezing problem disappeared and the greatest thing
is, my breathing improved tremendously. My husband told me that I no longer snore during my
sleep. After about a month consumed, I went for medical checkup and my family doctor was
surprise when he detected my cholesterol level was back to normal. I am very thankful to my
friend for introducing me this miracle solution that not only solve my health problems but also
make me energetic all the time. Now, I still take this wonderful product as my only food
supplement and natural “panadol”. I want to thank TLM for giving me faith in my condition.
~Salasiah Ahmad, 39, Kota Bharu~

Testimony #2
I have come to know the mahogany fruit two years ago when my mother forced me to take it after
my doctor confirmed that my blood pressure was higher than normal. I took my mother’s advice
but I also took the medicine prescribed by my doctor, just in case. After about 6 weeks, I went for
medical check up and surprisingly the doctor said that my pressure level has gone back to normal
and I was asked to discontinue the doctor’s medication. Now, no more strain on my neck or
headaches as I continuously consume the Super Mahogany Capsule for my health and of course
to reduce my blood pressure during ”pressure time” in future. Thanks to my mom, sometimes we
must listen to the elderly, don’t be too proud of ourselves.
~Abdul Wahid, 45, Klang~

Testimony #3
It is confirmed by the doctor that I am free from muscle soreness and tiredness. This miracle
happens after taking the Super Mahogany Capsule. I am really surprise with the effectiveness of
the magical fruit, as it is actually making my body feel younger. I highly recommend it to all to
start your new life with this product.
~Hj. Muhammad, 62, Kuala Terengganu~

Testimony #4
My advise to all, do not take the pharmacy medication as the new discovery of the natural herbal
source which is much better as it is proven to be the natural medium of long lasting health. It is
because after two and a half months consumes the super mahogany capsule, my cholesterol
levels return to the normal reading and I have no more bad migraine.
~Joseph Wong, 36, K.L~

Testimony #5
I heard about these mahogany fruit from my in-laws as she’s been cured from migraine problem.
Frankly speaking I am not really confident initially with the goodness of these bitter fruit until I
actually try it myself. The quick response of these fruit really surprised me because on my 2nd day
of trying these capsules I end up with a fever and cured on the 4th day. Despite of my worries I
keep taking the capsule as I always hold on to the principle where all medicine is bitter. The bitter
the medicine the better it is. Now, I am proud to admit that I can easily take these mahogany fruit
frequently as part of my daily supplement despite of the bitterness. I can easily recommend to all
my family members as now days it actually comes in a form of a capsule (super mahogany).
~Ms. Michelle, 35, Petaling Jaya~

Testimony #6
I have been diagnosed with type 2 diabetes, 5 years ago. Someone introduced me to the super
mahogany founder one year ago and I have tried the capsule ever since. The first few months
after I tried my sugar level is unstable but, after that everything is stabilize to normal (5.0). I no
longer have to worry about any food that I eat as long as keep taking the mahogany capsule. My
advice to those people out there still suffering with diabetes to try this Super Mahogany Capsule
as it has helped in balancing my blood sugar.
~Mr. Ravindran, 43, Johor Baharu~

Testimony #7
I am a local university student. I used to have a problem where I intend to get very sleepy and
tired especially after I had a heavy meal. I also had a very poor digestion. I came across with the
super mahogany capsule after been introduce because of my migraine problem. After I take 2
capsules each time I’m having a migraine and took a short nap, my migraine is relieved. There is
one time where I had to attend classes but I was so tired. I decided to take 2 Super Mahogany
Capsules. Surprisingly after I take the capsules my tired was completely gone and I feel fresh.
Besides that, the entire problem that I had with food digestion is cured with condition I have to
take the capsules every time after I had a heavy meal.
~Siti Normalia, 23, Bangi~

Testimony #8
I had a low blood pressure for almost 10 years and as for that my body easily becomes very weak
and tired. Following from all the problems that occurred, I intend to take emergency leave from
work. Every time I consult doctor, it is confirm that all the problems occured because of my low
blood pressure. Everything changes after I tried the super mahogany capsule as my part of my
food supplement. All the problems seem to be disappearing. Thanks to Super Mahogany
Capsule.
~Puan Siti, 36, Sungai Buloh~

Testimony #9
After delivered my 3rd child, I keep having problem during my menstrual. I had a symptom of
headache and my period flow is really heavy as well. I had to take emergency leave every time I
had these problem and it really bugged me and of course my employer. After one month taking
Super Mahogany Capsules, I no longer facing all the problems and on top of that my period flow
is regular and no more period pain or stomach cramp. I recommend to all women who have the
same experience as I did to buy and try for themselves.
~Faridah Ismail, 34, Ayer Keruh~

Testimony #10
I am very satisfied with the effectiveness of the Super Mahogany Capsule. It is because I am no
longer suffering gastric and besides that, the pure capsules have its own powerful benefits to all
man, woman and children. Try it and you will feel what I meant. Good Luck !
~Mr. Daniel, 28, Ipoh~

Testimony #11
I have been taking these mahogany fruit since I was a child. There is no doubt; these fruit is rich
with nutrient as it is proof that I never face any health problem. To all out there I highly
recommend trying this product and with God’s will, it will give promote healthier life for the whole
family. Good job TLM.
~Puan Khamsiah (Makcik Siah), 70, Kota Tinggi~

Testimony #12
Whenever you have a diarrhea do not take any other medicine besides Super Mahogany
Capsule. It is because this capsule is made from a natural source. My family and I have been
taking these capsules since a year ago and we are now very hooked to it. We no longer take
drugs at the pharmacies, its bad for health in the long run anyway.
~Angeline Chong, 39, Puchong~

Testimony #13
My sugar level has been decrease from 14.3 to 6.5 after been taking this mahogany capsule for 3
months in a row. My gratitude to TLM management, my life is now more meaningful and happier.
~Mrs. Chandran, 42, Kuching~

Testimony #14
I suffered from gout problem for so long. Whenever the pain occurs, it feels like hell. I have tried a
lot of herbal medicines and medications but none worked on me. There is one time where I
suffered a very painful moment where I couldn’t walk for 3 days in a row. I have been introduced
to these Super Mahogany Capsules by one of my colleagues. After few days taking the capsules,
surprisingly my pain has slowly disappeared. After two months of consumption, my gout problem
improved tremendously. I can now walk like a normal person, even run. I would like to
recommend people with gout to try for themselves, it worked for me.
~Cik Amalina, 30, Putrajaya~

Testimony #15
I am doctor at one of the local clinic and I suffered from high blood pressure. Ever since I took
Super Mahogany Capsule my high blood pressure has gone back to normal. I would want to
recommend to many out there to try it, its natural and not harmful at all. So far even since I took
the capsules I never encountered any adverse side effect. One said, there’s always a cure to
every sickness, so I found one.
~Dr. Ahmad, 46, Cheras~


http://www.tunjuklangit.net/online/

Lading_Emas

No comments:

~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~